Методичне об'єднання суспільно - природничих наук

 

Проблема МО,завдання МО.

 

 

Проблема методичного об'єднання:

"Розвивати творчу особистість в умовах компетентнісного підходу при вивченні предметів суспільного - природничого циклу".

 

 

Завдання методичного об'єднання:

- забезпечити професійний, культурний і творчий ріст педагогів;

- засвоювоїти нові технології і методи педагогічної діяльності з предметів;

- створити атмосферу відповідальності за кінцевий результат своєї праці;

- вивчити стан викладання предметів;

- узагальнити педагогічний досвід, здійснювати його пропаганду та втілювати в практику роботи;

- проводити конкурси майстерності серед педагогів МО;

-оволодіти навичками аналізу, самоаналізу, іноваційними технологіями;

- зміцнювати матеріальну базу предметів;

-  брати участь у конкурсі "Вчитель року,"аукціоні педагогічних ідей, семінарах - практикумах.


Аналіз

роботи вчителів методичного об’єднання

суспільно-природничого циклу

за 2020/2021 н.р.

 

          До складу шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-природничого циклу входять:

1.     Єфремова Г. В. – учитель біології (вища кваліфікаційна категорія, «Старший вчитель»);

2.     Садигова К. П. – учитель хімії та екології (вчитель І кваліфікаційної категорії);

3.     Рибкіна Т. М. – учитель географії (вища кваліфікаційна категорія);

4.     Полякова С. В. – учитель історії та правознавства (вчитель -  методист, «Старший вчитель»);

5.     Ребулес Я. В. – учитель історії (ІІ кваліфікаційна категорія).

         У 2020 – 2021 н.р. методоб’єднання вчителів суспільно-природничого циклу працювало над реалізацією завдань, поставлених законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», по формуванню і розвитку соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, підготовкою до професійного самовизначення. 

         Методичне об’єднання вчителів працювало над методичною       проблемою: «Розвиток творчої особистості в умовах компетентнісного підходу при вивченні предметів суспільно-природничого циклу». Проблема методичного об’єднання була підпорядкована проблемі школи «Особистісно-орієнтоване навчання і виховання як умова розвитку компетентно-творчої особистості вчителя та учня».

          За 2020 -2021 навчальний рік було проведено чотири засідання методичного об’єднання, проводилась робота в період між засіданнями. Розглядались питання, пов’язані з вивченням інструктивно-методичного матеріалу МОНУ, навчальних програм та підручників. Складено графік взаємовідвідування уроків, список обдарованих учнів, оформлені результати роботи з учнями.

    За період 2020 – 2021 навчального року вчителі провели ряд відкритих   уроків,обговорювали їх, обмінювались досвідом роботи. Відвіданні  уроки : Єфремова Г.В.  « Кількість речовини. Моль – одиниця кількості речовин. Число Авогадро»; Розвиток тварин (з перетворенням та без перетворення, 6 клас); Полякова С.В. «Японія в міжвоєнний період»(10 клас); Рибкіна Т.М. «Клімат. Зміни клімату» (6 клас);

    Вчителі готували учнів до участі  в конкурсах та турнірах. І маємо так результати:

 Правовий турнір (міський) – ІІ місце (вчитель Полякова С.В.);

 Турнір юних географів (обласний) – І місце (вчитель Рибкіна Т.М.);

 Семенкова В.(учениця 10 кл.) – отримала грамоту: «Кращий доповідач» на обласному етапі.

  На засіданнях МО розглядалися матеріали до проведення ДПА,

  обговорювалися форми проведення консультацій до ДПА та ЗНО.

 Вчителі опрацювали відповідну літературу, готували доповіді:

  «Вимоги до сучасного уроку», «Засоби і прийоми формування предметних       компетентностей на уроках».

      Враховуючи вище сказане, роботу МО вчителів суспільно- 

 природничого циклу вважати задовільною.

 

 


Аналіз

роботи вчителів методичного об’єднання

суспільно-природничого циклу

за 2019/2020 н.р.

 

До складу шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-природничого циклу входять:

1.     Єфремова Г. В. – учитель біології (вища кваліфікаційна категорія, «Старший вчитель»);

2.     Садигова К. П. – учитель хімії та екології (вчитель І кваліфікаційної категорії);

3.     Рибкіна Т. М. – учитель географії (вища кваліфікаційна категорія);

4.     Полякова С. В. – учитель історії та правознавства (вчитель -  методист, «Старший вчитель»);

5.     Ребулес Я. В. – учитель географії (учитель ІІ кваліфікаційної категорії). 

          Протягом 2019-2020 н.р. методичне об’єднання вчителів працювало над методичною проблемою: «Розвиток творчої особистості в умовах компетентнісного підходу при вивченні предметів суспільно-природничого циклу». Проблема методичного об’єднання була підпорядкована проблемі школи «Особистісно-орієнтоване навчання і виховання як умова розвитку компетентно-творчої особистості вчителя та учня».

 За 2019 -2020 навчальний рік було проведено чотири засідання методичного об’єднання, проводилась робота в період між засіданнями. Розглядались питання, пов’язані з вивченням інструктивно-методичного матеріалу МОНУ, навчальних програм та підручників. Складено графік взаємовідвідування уроків, список обдарованих учнів, оформлені результати роботи з учнями.

          Проведені відкриті уроки показують методичну майстерність педагогів.  

          За період 2019 – 2020 навчального року вчителі провели ряд відкритих 

         уроків , обговорювали їх, обмінювались досвідом роботи. Відвіданні  

         уроки:  «КнязьСвятослав та його походи», (історія 7 – А клас),     

          «Маса атома. Атомна одиниця маси. Відносні атомні маси хімічних                             елементів» (7 – А клас),

         «Симбіоз та його форми»(11 клас), «Повітря – суміш газів.

          Значення повітря»(природознавство 5 клас), «Національне відродження                     на Західноукраїнських землях першої половини ХІХ ст..» (9 клас).

         Вчителі суспільно - природничого циклу проводили роботу по 

        підготовці обдарованих учнів  до предметних олімпіад міського  та 

       обласного рівня. Так в міських олімпіадах призерами стали:

       Олефірова Діана – ІІ місце, 8 клас, історія (вчитель  - Ребулес Я.В.);

       Матвєєв Максим – І місце, 9 клас, історія (вчитель – Полякова С.В.);

       Овечкін Михайло – І місце, 11 клас, географії (вчитель Рибкіна Т.М.);

        Домбровська Анастасія – І м.,10 клас, екології (вчитель Єфремова Г.В.);

       Домбровська Анастасія -  І м.,10 клас, біології (вчитель Єфремова Г.В.).

       Призером обласної олімпіади з географії став Овечкін Михайло – ІІ м..

       Вчителі готували учнів до участі  в конкурсах та турнірах. І маємо такі

       результати:

       Правовий турнір (міський) – ІІ місце (вчитель Полякова С.В.);

       Конкурс «Державотворчість», Семенкова В. – ІІ м. (Полякова С.В.);

       Турнір юних географів (обласний) – Овечкін М. – ІІ місце. 

       На засіданнях МО розглядалися матеріали до проведення ДПА,

       обговорювалися форми проведення консультацій до ДПА та ЗНО.

       Вчителі опрацювали відповідну літературу, готували доповіді:

         «Сучасні    методи та технології навчання на уроках

        суспільно – гуманітарного   циклу», «Сучасні методи та технології

          навчання біології», «Як цікаво почати і закінчити урок»,                                         «Формування мотивації навчальної діяльності на уроках суспільно –                            гуманітарного циклу».

      Враховуючи вище сказане, роботу МО вчителів суспільно- 

      природничого циклу вважати задовільною.  

 

 

Аналіз

роботи вчителів методичного об’єднання

 суспільно-природничого циклу

за 2018/2019 н.р.

 

До складу шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-природничого циклу входять:

1.     Єфремова Г. В. – учитель біології (вища кваліфікаційна категорія, «старщий вчитель»)

2.    Садигова К. П. – учитель хімії та екології (вчитель ІІ кваліфікаційної категорії)

3.     Рибкіна Т. М. – учитель географії (вища кваліфікаційна категорія)

4.    Полякова С. В. – учитель історії та правознавства (вчитель методист, «Старший вчитель»)

5.Ребулес  Я. В. – учитель географії (учитель ІІ кваліфікаційної категорії).

 Діяльність методичного об’єднання вчителів суспільно - природничого циклу спрямована на реалізацію державної політики в системі освіти, основних положень Національної доктрини розвитку освіти України у XXI столітті, законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо вивчення предметів суспільно - природничого  циклу в 2018-2019 навчальному році, виконання державних програм викладання предметів суспільно - природничого циклу, створення належних сучасних умов для навчання і виховання учнів, підвищення професійної майстерності педагогічних працівників, ефективне використання інтелектуального потенціалу учасників навчально-виховного процесу. В Державному стандарті базової та повної загальної освіти є освітні галузі завдання яких є завданнями нашого методичного об’єднання.

 Керуючись Указом Президента України «Про програму роботи з обдарованою молоддю» протягом 2018−2019н.р. учителі суспільно-природничого циклу продовжували працювати над проблемою «Розвиток творчої особистості в умовах компетентнісного підходу при вивченні предметів суспільно-природничого циклу». Проблема методичного об’єднання була підпорядкована проблемі школи «Особистісно-орієнтоване навчання і виховання як умова розвитку компетентно-творчої особистості вчителя та учня».

За 2018 -2019 навчальний рік було проведено чотири засідання методичного об’єднання, проводилась робота в період між засіданнями. Розглядались питання, пов’язані з вивченням інструктивно-методичного матеріалу МОНУ, навчальних програм та підручників. Складено графік взаємовідвідування уроків, список обдарованих учнів, оформлені результати роботи з учнями.

Засідання методичного об’єднання  були присвячені опрацюванню таких тем

« Роль вчителя в організації самостійної роботи учнів», «Робота з обдарованими дітьми. Розвиток інтересу школярів до вивчення суспільно - природничих наук», «Соціальний розвиток учня через формування інформаційно-комунікаційної компетентності». Педагоги взяли участь у ярмарку досвіду, створенні моделі випускника школи. На засіданнях МО розглядалися матеріали для проведення ДПА, обговорювалися форми проведення консультацій до ДПА та ЗНО.

Сучасні інноваційні педагогічні технології дозволяють максимально підвищити ефективність уроку, вміло організувати процес навчання так, щоб учень активно, зацікавлено працював на уроці, бачив плоди своєї праці і міг їх оцінити. Проведені відкриті уроки показують методичну майстерність педагогів. За період 2018 – 2019 навчального року було проведено відкриті  уроки вчителями суспільно – природничого циклу, організовано взаємовідвідування таких уроків: За цей період вчителі провели ряд відкритих уроків, обговорювали їх, обмінювались досвідом роботи:

 

·       «Якою була Передня Азія в І тисячолітті до нашої ери»;

«Богдан Хмельницький як політик і особистість»;

«Права, свободи та обов’язки людини і громадянина» -

 Горбуленко Я. В.

 

·       «Франкська держава. Араби. Візантія »;

«Повсякденне життя, моральний стан радянського суспільства в 70 – 80 рр.» - Полякова С. В.

·       «Судинна система. Рух крові по судинах.» -  Єфремова Г. В.

 

·       «Класифікація вуглеводів. Алкани. Загальна формула алканів. Номенклатура. Хімічні властивості» -  Садигова К. П.

 

·       «Погода»;

«Внутрішні води Південної Америки»;

«Вода на Землі. Властивості води» - Рибкіна Т.М.

 Вчителі Єфремова Г. В., Полякова С. В., Рибкіна Т.М., Садигова К.П., часто проводять нетрадиційні уроки, запроваджують уроки — конференції, уроки практики, ділові ігри.

На уроках усі вчителі нашого МО не тільки подавали новий матеріал, а й заслуховували додаткові матеріали по темах, які готували учні самостійно за допомогою додаткової літератури та інтернету.

           Вчителі опрацювали відповідну літературу, готували доповіді:

·       «Використання інтерактивних технологій на уроках суспільствознавчих дисциплін», «Інтегрування інноваційних ідей в діяльності вчителя» - Горбуленко Я.В.

·       «Прийоми мотивації пізнавальної активності учнів на уроках біології» - Єфремова Г. В.

·        «Самоосвітні аспекти удосконалення професійної компетентності вчителя в умовах інформаційного суспільства» - Садигова К. П.

·       «Сучасний урок, його структура, типи уроку» - Рибкіна Т. М.

·       «Використання елементів ІКТ на уроках історії» -

 Полякова С.В.

                      Теми відкритих позакласних заходів:

·       «Природа – наш дім, а ми – господарі в нім» - Рибкіна Т.М.

·       «Прийняття християнства на Русі»  - Полякова С. В.

Протягом року члени МО приймали участь у різноманітних конкурсах та олімпіадах, займались самоосвітою (таблиці додаються).

 

Враховуючи вище сказане, роботу МО вчителів суспільно-природничого циклу вважати задовільною.




План засідань  методичного об’єднання
 
вчителів суспільно – природничого циклу на 2021-2022 н. р.

Засідання № 1.

Серпень.

Тема:  Основні напрямки та завдання роботи на 2021-2022 н.р.

·        Обговорення виконання плану роботи за минулий рік, обговорення та затвердження основних напрямків та завдань роботи на 2021 – 2022 н.р..

·        Опрацювання інструктивно – методичного матеріалу МОУ.

·        Вивчення навчальних програм, змін, підручників, на новий навчальний рік.

·        Календарне планування навчального матеріалу на І семестр  2021 –

2022 н.р.

·         Розподіл обов’язків та доручень серед членів МО.

Теоретична частина.

·        Організація підготовки та проведення шкільних та міських предметних олімпіад.

  Засідання № 2.

Жовтень

Тема: Теоретична частина.

·        Організація підготовки та проведення шкільних та міських предметних олімпіад.

·        Презентація: «Компетентнісні завдання Міжнародної гри «Геліантус».

·        Творча лабораторія:

·        Відкритий урок: «Розвиток культури в 50-60 рр.»- 11 клас 22.10.2021р.

(Полякова С.В.).

·        Відкритий урок: «Хімічні властивості алканів»- 10 клас

 (Садигова К.П.)

·        Обмін думками щодо відвіданих  уроків та проведеного засідання МО.

·        Самооцінка та аналіз уроку.

 

Засідання № 3.

Листопад

Тема: Педагогічна майстерність. Інтерактивні форми роботи на уроках гуманітарного циклу.

Теоретична частина.

·        Аналіз фахової педагогічної преси за квартал.

·        Доповідь: «Інтерактивні форми роботи на уроках гуманітарного циклу».

·        Творча лабораторія:

·        Відкритий урок: «Будова та функції травневої системи» - 8 – А клас (Єфремова Г.В.).

·        Відкритий урок: «Природні зони Африки, закономірності їх розміщення»  7 клас (Рибкіна Т.М.)

 

·        Обмін думками щодо відвіданих уроків та проведеного засідання МО.

·        Самооцінка та аналіз уроку.

 

Засідання № 4.

Грудень

Тема: Ярмарок -презентацій педагогічних ідей та технологій.

Теоретична частина.

·        Обговорення результатів проведених міських та обласних олімпіад.

·        Презентація: «Педагогічні ідеї і технології щодо проведення уроків гуманітарного циклу».

·        Творча лабораторія:

·        Відкритий урок: «Біосинтез білку»- 9 – А клас (Єфремова Г.В.)

·        Відкритий урок: «Болота, їх типи і поширення, причини заболочення. Підземні води» - 8 клас (Рибкіна Т.М.)

Вільний мікрофон.

·        Самооцінка та аналіз уроку.

·        Обмін думками щодо відвіданих уроків та проведеного засідання МО.

 

 

Засідання № 5.

Травень

Тема: Аналіз результативності МО 2021 – 2022 н. р.

Інноваційні технології як складова особистісно -  орієнтованого навчання.

Теоретична частина.

·        Виступ: «Інноваційні технології як складова особистісно -  орієнтованого навчання».

·        Підведення підсумків роботи МО 2021-2022н.р.. Планування роботи МО на наступний навчальний рік.


Планування роботи МО суспільно – природничого циклу на 2020 – 2021 н.р.

 

Серпень

 

Основні напрямки та завдання роботи МО на 2020 – 2021 н.р.

1.Обговорення виконання плану роботи за минулий рік, обговорення та затвердження основних напрямків та завдань роботи на 2020 – 2021н.р.

2.Опрацювання інструктивно – методичного матеріалу МОУ.

3.Вивчення навчальних програм, підручників на новий навчальний рік.

4.Календарне планування навчального матеріалу на 2020 – 2021 н.р.

5.Розподіл обов’язків та доручень серед членів МО.

 

 

Жовтень

 

Теоретична частина:

1.     Організація підготовки та проведення шкільних та міських предметних олімпіад.

2.     Аналіз фахової педагогічної преси за квартал.

3.     Відкритий урок: Кількість речовини. Моль – одиниця кількості речовин. Число Авогадро.

Лютий

Теоретична частина:

1.     Вимоги до сучасного уроку.

Практична частина:

2.     Відкритий урок: Клімат. Зміни клімату (6 клас, географія).

 

 Березень

Теоретична частина

1.     Засоби і прийоми формування предметних компетентностей на уроках .

2.     Відкритий урок: Розвиток тварин (з перетворенням та без перетворення) , 7 клас

3.     Відкритий урок: Японія в міжвоєнний період (10 клас).


План засідань  методичного об’єднання
 
вчителів суспільно – природничого циклу на 2020-2021 н. р.

Засідання № 1.

Серпень.

Тема:  Основні напрямки та завдання роботи на 2020-2021 н.р.

·        Обговорення виконання плану роботи за минулий рік, обговорення та затвердження основних напрямків та завдань роботи на 2020 – 2021 н.р..

·        Опрацювання інструктивно – методичного матеріалу МОУ.

·        Вивчення навчальних програм, підручників, на новий навчальний рік.

·        Календарне планування навчального матеріалу на І семестр  2020 –

2021 н.р.

·         Розподіл обов’язків та доручень серед членів МО.

 

 Засідання № 2.

Жовтень.

Тема: Педагогічна майстерність.

Теоретична частина.

·        Організація підготовки та проведення шкільних та міських предметних олімпіад.

·        Аналіз фахової педагогічної преси за квартал.

Творча лабораторія:

·        Відкритий урок: Кількість речовини. Моль – одиниця кількості речовин. Число Авогадро.

·        Самооцінка та аналіз уроку.

·        Обмін думками щодо відвіданих уроків та проведеного засідання МО.

·        Самооцінка та аналіз уроку.

 

 Засідання № 3.

Лютий

Тема: Вимоги до сучасного уроку. Формування ключових компетентностей.

Теоретична частина.

·        Обговорення результатів проведених міських та обласних олімпіад.

·        Виступ: «Вимоги до сучасного уроку, ключові компетентності».

·        Творча лабораторія:

1.     Відкритий урок: Відкритий урок: Клімат. Зміни клімату (6 клас, географія).

 

Вільний мікрофон.

·        Самооцінка та аналіз уроку.

·        Обмін думками щодо відвіданих уроків та проведеного засідання МО.

 

 Засідання № 4.

Березень.

Тема: Аналіз результативності МО 2020 – 2021 н. р.

Теоретична частина.

1.     Виступ: Засоби і прийоми формування предметних компетентностей на уроках .

Творча лабораторія (відвідування уроків за окремим графіком):

1.     Відкритий урок: Розвиток тварин (з перетворенням та без перетворення) , 7 клас, біологія

2.     Відкритий урок: Японія в міжвоєнний період (10 клас).

 


План засідань  методичного об’єднання
 
вчителів суспільно – природничого циклу на 2019-2020 н. р.

 

Засідання № 1

Серпень

Тема: Освітня і самоосвітня діяльність вчителя в контексті розвитку його інноваційного потенціалу. Основні напрямки та завдання роботи МО на 2019- 2020 н.р.

Теоретична частина.

·        Обговорення виконання плану роботи за минулий рік, обговорення та затвердження основних напрямків та завдань роботи на 2019 – 2020 н.р.

·        Опрацювання інструктивно-методичного матеріалу МОУ.

·        Вивчення навчальних програм , підручників на новий навчальний рік.

·        Календарне планування навчального матеріалу на 2019-2020 н.р.

                 Вільний мікрофон.

·        Самооцінка та аналіз уроку.

·        Обмін думками щодо відвіданого уроку та проведення засідання МО.

 

Засідання № 2

Жовтень

Тема: Активізація пізнавальної діяльності засобами ІКТ.

          Теоретична частина.

·        Організація підготовки та проведення шкільних та міських предметних олімпіад.

·        Використання художніх та документальних фільмів на уроках суспільних дисциплін.

·        Аналіз фахової педагогічної преси за квартал.

 

Творча лабораторія.

Відкриті уроки:

Ø Відкритий урок: «Князь Святослав та його походи», (Історія 7 – А клас).

Ø Відкритий урок: «Маса атома. Атомна одиниця маси. Відносні атомні маси хімічних елементів» (7-А клас).

Ø Відкритий урок з біології : «Симбіоз та його форми» (11 клас).

 

 

Вільний мікрофон.

·        Самооцінка та аналіз уроку.

·        Обмін думками щодо відвіданого уроку та проведення засідання МО.

 

Засідання № 3

Листопад

Тема: Сучасні методи та технології навчання на уроках  суспільно – гуманітарного циклу.

Теоретична частина.

·        Сучасні методи та технології навчання біології.

·        Як цікаво почати і закінчити урок.

 

Творча лабораторія.

           Відкриті уроки:

v Відкритий урок: «Національне відродження на Західноукраїнських землях першій пол.. ХІХ ст.» (9 клас).

v Відкритий урок: «Українська держава гетьмана Павла Скоропадського» (10 клас).

Вільний мікрофон.

Ø Самооцінка та аналіз уроку.

Ø Обмін думками щодо відвіданого уроку та проведення засідання МО.

Засідання № 4

Січень

Тема: Особливості формування компетентностей на уроках суспільно –

гуманітарного циклу.

Теоретична частина.

·        Особливості формування компетентностей (логіка, аксіологічна, мовленева, хронологічна, просторова, інформаційна).

·        Обговорення результатів проведення міських та обласних олімпіад.

 

Творча лабораторія.

           Відкриті уроки:

v Практичне заняття: «Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми» (Історія України 11 клас).

v Відкритий урок: «Повітря – суміш газів. Значення повітря». (Природознавство 5 клас).

Вільний мікрофон.

·        Самооцінка та аналіз уроку.

·        Обмін думками щодо відвіданого уроку та проведення засідання МО.

Засідання № 5

Березень

Тема: Формування мотивації навчальної діяльності на уроках суспільно – гуманітарного циклу.

Теоретична частина.

·        Формування мотивації навчальної діяльності на уроках біології.

·        Інтерактивна методика викладання хімії.

 

Творча лабораторія.

           Відкриті уроки:

v Відкритий урок: «Причини, характер, періодизація Другої світової війни» (10 клас).

v Відкритий урок: «Хімічні властивості кислот».

Вільний мікрофон.

·        Самооцінка та аналіз уроку.

·        Обмін думками щодо відвіданого уроку та проведення засідання МО.

·        Огляд  інструктивних документів щодо закінчення навчального року .

·        Діагностичне анкетування роботи МО на новий навчальний рік.


План засідань  методичного об’єднання
 
вчителів суспільно – природничого циклу на 2018-2019 н. р.

Засідання № 1.

Серпень.

Тема:  Основні напрямки та завдання роботи на 2018-2019 н.р.

·        Обговорення виконання плану роботи за минулий рік, обговорення та затвердження основних напрямків та завдань роботи на 2018 – 2019 н.р..

·        Опрацювання інструктивно – методичного матеріалу МОУ.

·        Вивчення навчальних програм, підручників, на новий навчальний рік.

·        Календарне планування навчального матеріалу наІ семестр  2018 – 2019 н.р.

·         Розподіл обов’язків та доручень серед членів МО.

 

 

Засідання № 2.

Жовтень.

Тема: Формування творчої особистості.

Теоретична частина.

·        Організація підготовки та проведення шкільних та міських предметних олімпіад.

·        Аналіз фахової педагогічної преси за квартал.

·        Виступ: «Використання дискусійних методів на уроках історії і правознавства».

Творча лабораторія:

·        Відкритий урок: «Правління Володимира Великого»,(Історія, 7 клас).

·        Відкритий урок: «Рух крові по судинах. Артеріальний тиск. Пульс».

(8 клас, біологія).

Самооцінка та аналіз уроку.

·        Обмін думками щодо відвіданих уроків та проведеного засідання МО.

·        Самооцінка та аналіз уроку.

 

Засідання № 3.

Січень.

Тема: Формування успішного освітнього середовища шляхом впровадження інтерактивних технологій.

Теоретична частина.

·        Обговорення результатів проведених міських та обласних олімпіад.

·        Виступ: «Сучасні інтерактивні методи навчання на уроках біології».

Творча лабораторія:

·        Відкритий урок: «Кримська війна 1853 – 1856 рр.»(всесвітня історія 9 клас).

·        Відкритий урок: «Грунт. Його значення. Властивості грунту».(Природознавство 5 клас).

·        Практичне заняття з історії України 10 клас. Історичні документи про витоки, причини наслідки голодомору.

Вільний мікрофон.

·        Самооцінка та аналіз уроку.

·        Обмін думками щодо відвіданих уроків та проведеного засідання МО.

 

Засідання № 4.

Лютий.

Тема: Організація навчання сучасними засобами у сучасній школі.

Теоретична частина.

·        Виступ: «Як цікаво почати і закінчити урок».

Творча лабораторія (відвідування уроків за окремим графіком):

·        Відкритий урок: «Британські володіння в Індії. Народ Африки під владою європейських колонізаторів» (9 клас, історія).

·        Виховний захід: «Права дитини треба знати» (9 клас).

Вільний мікрофон:

·         Самооцінка та аналіз уроку.

·         Обмін думками щодо самоаналізу з інноваційної діяльності учителів.

·         Огляд предметної  позакласної роботи.

 

 

Засідання № 5.

Березень.

Тема: Аналіз результативності МО 2018 – 2019 н. р.

Теоретична частина.

·        Виступ: «Засоби і прийоми формування предметних компетентностей на уроках історії».

Творча лабораторія (відвідування уроків за окремим графіком):

·        Відкритий урок: «Культура Давнього Єгипту» (історія, 6 клас).

·        Відкритий урок: «Земноводні. Різноманітність та значення»(7 клас, біологія).

·        Відкритий урок: «Болота, особливості їх утворення та поширення»

(географія, 6 клас).

Вільний мікрофон.

·        Самооцінка та аналіз уроку.

·        Обмін думками щодо відвіданих уроків та проведеного засідання МО.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар